Leveringsbetingelser

Priser
Priserne på www.winepartner.dk er kun gældende ved online bestilling.

Refusion af moms
Er du bosiddende i lande udenfor EU, kan du få moms refunderet på dine vinkøb.
For at vi kan udføre refusionen, kræves det, at du tilsender os original faktura med toldstempel, fra det EU land du forlader, inden du rejser ind i dit hjemland. Denne skal være Winepartner i hænde senest 2 måneder efter, at vinen er udført af EU.
For hver faktura hvorpå vi foretager en refusion, pålægges et administrationsgebyr på 295,- ekskl. moms, som vi fratrækker i den difference, vi refunderer.


Priser og betaling
Alle priser er i danske kroner og de i dag gældende afgifter. Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer. Alle priser vises inkl. moms.
Når du betaler online, vil alle dine personlige informationer blive krypteret. Du kan betale med Dankort, Visa, Marstercard og MobilPay.

Vi hæver først den indbetalte beløb, når ordren er afsendt fra vores lager.

Faktura
Du modtager automatisk en elektronisk ordrebekræftelse og faktura via din mailadresse, når du handler i shoppen.

Levering
Som udgangspunkt sendes der varer fra lageret senest næstkommende hverdag fra bestillingen en modtaget. Har du imidlertid brug for en hurtigere levering, kontakter du os bare på telefon, så finder vi en løsning.

Afhentning
Du er også velkommen til at afhente din vin på vores lager - aftal venligst tidspunkt for afhentning med os.

Retur og ombytning
Ifølge Forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af returret.
Køber du vintilbehør, glas eller lign. gælder forbrugeraftalelovens bestemmelser, hvorfor der altid er 14 dages fortrydelsesret.


Reklamation og varereturnering
Winepartner yder to års reklamationsret i henhold til købeloven, dog følger reklamationen varens naturlige holdbarhed. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler bedes meddelt Winepartner indenfor rimelig tid. Varen kan returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Winepartner alle rimelige returneringsomkostninger.

Ved fejl, mangler og eller udeblevne leveringer bedes henvendelse rettet til:

Winepartner I/S
Orionvej 2H
7430 Ikast
Email: 
kla@winepartner.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse. 

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved tilbageførsel til det betalingskort hvorfra betalingen er kommet. Er betaling på den oprindelige ordre betalt via netbank har Winepartner brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto, for at kunne tilbageføre refusion til dig. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.